mandag den 24. november 2014

Klargøring af Skippers juleværksted.

Idag har jeg haft godt gang i alle de planer jeg har lagt for min afspadseringsuge.....
Og det er yderst befordrende at solen løftede humøret adskillelige grader!


I fredags havde manden startet kakkelovnen og en underlig anordning blev monteret. Sikke det har hjulpet på det fugtige indeklima! Jeg har dog ikke haft tid til at vaske ned, så det må vente. 



Idag er anordningen ændret lidt, men der blæses stadig varm luft rundt i lokalet ved hjælp af en computerventilator.


Der er fejet og mit arbejdsbord er stillet ud i rummet.


Gran og lærk står klar....



Der er fyldt op med fyrfadslys allevegne.

I morgen kommer en nær veninde forbi og juledekorationerne vil vælte ud i industrielle mængder de næste dage!

Ha en dejlig dag!
Lotte






8 kommentarer:

  1. Hej Lotte.Dejligt med god varme i din julestue.
    Og spændende med din julestue.
    Og sjovt nok har jeg også lige lavet dekorationer med min veninde i lørdags..................men vi brugte mit spisebord.Og havde dækket godt af.Og det er utroligt hvor det fylder med alt det man skal bruge.Er rigtig spændt på at se hvad i får lavet..............du kan se mine i mit nye indlæg hvis du har lyst.
    Rigtig hyggelig dag Knus Jette

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Jeg er lidt nysgerrig, er det stadig på grund af ændring i kosten, at du har det så godt om vinteren, selvom man jo ikke kan sige, at det er rigtig vinter.

      Slet
  3. Det ser ud som et dejligt rum både at hænge ud i og være flittig i.

    SvarSlet
  4. Det var da dejligt at få gjort klar til det:) Forsat god afspadseringsuge.

    SvarSlet
  5. Hej. Jeg skal love for, at der også er gang i den hos dig. jeg håber I får lavet mange flotte dekorationer.

    SvarSlet
  6. God fornøjelse med juledekorationerne :-)

    SvarSlet