lørdag den 10. november 2012

Så kom den længe ventede gave fra Claus Dalby

Så er den her endelig.
Bogen fra Claus Dalby.
 
 
En gave fra herren selv, som tak for, at vi ville være med i bogen.
Vi er desuden inviteret til reception i Claus´spændende have til Juni.
Sammen med alle de andre medvirkende.

 
Da jeg kom fra arbejde var hele "Drive-huset" varmet op af stearinlys og kakkelovn.
Der var linet op med lækkerier til hele husstanden.

 
På bordet lå den spændende pakke som posten havde leveret.
Det undrede mig, at manden ikke havde åbnet den endnu, men elskede ham for, at han syntes, at jeg skulle have æren......

 
Men så faldt ti-øren.....
Han havde endnu engang brugt sin humoristiske sans og havde pakket tre badeværelsesfliser ind i emballagen fra bogen.

 
Det var hans plan, at filme seancen, men han nåede kun dette foto, da jeg lurede hans ufatteligt "sjove" nummer.


 
Efter at jeg havde ledt rundt omkring i "Drive-huset" hentede han den rigtige gave i kælderen og der blev bladret!
Han havde da læst så meget i den at han med det samme henviste til side 214.
Så fik jeg lige fortalt det, men kan ikke fremhæve det for der er så mange dejlige billeder og drivhuse i denne bog.
 
Bestil den her
Den anbefales varmt herfra.
 

37 kommentarer:

  1. He-he.... Hvilken herlig velkomst til bogen du fik, fin humor din mand har!! :oD

    God fornøjelse med læsningen, nu hører vi nok ikke meget fra dig de næste maaaaange dage. ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fru Friis.
      Ja, godt han gider! :o)
      Bogen kan heldigvis bladres hurtigt og man ken dykke ned, når man rigtigt skal hygge.
      Regner med at kigge jævnligt ind herinde også!

      Slet
  2. Det havde min Bent ikke turdet, så var jeg godt nok blevet sur :)men det var da fin humor.
    Tillykke med bogen, jeg kan godt forstå, du blev glad.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lisbeth.
      Ja, der er vi forskellige. Jeg synes det er sjovt også og tænker "Så lad ham dog..."
      Det er jo også hans bog, så gik det vel...

      Slet
  3. Hvor er det spændende, glæder mig til at læse den og Tillykke med "Fliserne" ...Mener den smukke bog:-)) kan lige forstille mig din mand stå der og grine...

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Susi.
      Ja, han grinede. Og sønnen var med i komplottet, så han grinede med. Specielt da jeg flyttede og løftede alt i "Drive-huset". Vi havde en dejlig aften.
      Her til morgen vækkede børnene hele huset kl. 7, så var det op og igang. Med igang mener jeg med at drikke kaffe og nyde bogen. Du kan godt glæde dig. Der er noget for enhver smag og i hvert tilfælde også din(dog uden Greengate ;o))....

      Slet
  4. Dejligt med humor! Håber at jeg finder 500 kr. til denne bog, og 15.000 til et drivhus/orangeri... Man har vel lov at drømme!

    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber du finder en skat for enden af regnbuen. Jeg anbefaler varmt både bogen og drivhus/orangeri.
      God søndag!

      Slet
  5. Dejligt med en mand, der kan sørge for lidt at grine af. Det blev da bestemt også et godt billede af dig.

    Hvor må det blive spændende og hyggeligt, at mødes med de andre drivhusejere i bogen. Super-ide´ fra Claus´s side.

    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne.
      Tak, det er ikke så tit jeg poserer, men her var en god anledning.
      Ja, det bliver hyggeligt at mødes. Jeg genkender kun en blogger i bogen, men jeg har jo ikke læst den endnu. Kun set billeder. Susan fra My loving home and garden er også med. Håber at løbe ind i hende dernede.
      God søndag.

      Slet
  6. Tillykke med den dejlige bog og med dit eget drivhus' medvirken i den. Kan godt forstå at du var spændt på at modtage den og det bliver da helt super at mødes med Claus og de andre deltagere i hans have.

    Sjovt nummer af din mand, som jo så også resulterede i en dejlig fotoseance.

    Jeg håber jeg får bogen i julegave. Nyd din læsning :)

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Ulla.
      Tak. Ja, du kan tro det er underligt at kigge på sig selv og sit drivhus i en sådan fornem bog....
      Har ikke før besøgt hans have, så både mødet med de andre og selve haven bliver spændende!
      Jeg krydser fingre for at Julemanden har den med til dig.
      God søndag.

      Slet
  7. 1-0 til din mand selvom du gennemskuede ham på halvvejen;))
    Det er altså også en mursten som CD har skabt - en ordentlig krabat som der sikkert er masser af læsestof i til de lange vinteraftner.
    Tillykke med at være kommet på tryk:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lisbeth.
      Ja, dejligt at han gider gøre sig umage for at drille.
      Dejlig bog. Min erfaring med de andre bøger af CD er, at man ser noget nyt, hver gang man finder dem frem. Man kan bladre eller man kan læse om folkene bag. Begge dele er lige spændende og helt forskellige.....
      Han kan bare det der!
      God søndag!

      Slet
  8. hej Fru Skipper.ja! jeg siger også tillykke med den nye bog.Var selv i Bella Center i går og købe den nye bog hos C.D.Glæder mig til at læse den ,og også til at læse om dit drivhus.Dejligt med en mand med humor.
    God weekend til dig og hyg dig med bogen knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jette.
      Tak skal du have.
      Håber du bliver glad for den dejlige bog. Sikke en flot stand Klematis havde(set på bloggen).
      God søndag med vejr til at Armchair gardening-e..

      Slet
  9. Svar
    1. Anne Gine.
      MEGET hyggeligt. Spændende med din bog på vej. Sommerfuglene må vel hvirvle rundt i din mave....?
      Held og lykke med den!

      Slet
  10. Tillykke med bogen. I har altså også et skønt driverhus. Her er den skrevet på ønskesedlen.

    God weekend og hyg dig med bogen.

    Kh Lise Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Lise Lotte.
      Tak og tak.
      Jeg krydser fingre for at Julemanden også har et eksemplar med til dig!
      God søndag.

      Slet
  11. Lidt nysgerrig er jeg - hvor stort er dit driverhus? Jeg går og drømmer... Hvad løber sådan et driverhus op i, med brugte materialer? Hvorfor jeg spørger er, for at danne mig et realistisk overblik. Tak for din kommentar på min blog, dejligt at nogle læser med.

    Maria

    SvarSlet
  12. Tillykke med bogen. Dejligt med en gemal med go' humor! Skøn med lidt kolorit på tilværelsen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, hos os er det en kærlighedserklæring at drille.....
      God søndag.

      Slet
  13. Stort TILLYKKE herfra til jer begge. Jeg synes, det er rigtig fedt! I kan godt være stolte - I blev vejet og fundet værdige til "Den store bog" ;-)
    Jeg synes, I har et super dejligt drive-hus, med en rigtig dejlig stemning og jeg kan godt forstå, at CD også faldt for det. Jeres "drivhus" passer til jer, til jeres hus, haven - ja kvarteret.
    Godt gået!
    Mange hilsner herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Orh, tusinde tak skal du have.
      Du har jo oplevet det selv - så jeg smiler dobbelt med din kommentar!
      Tak fra os begge!
      Hils og ha en dejlig søndag på bakken.

      Slet
  14. Tillykke med bogen. Den glæder jeg mig til at læse. Det er et rigtig fint drivehus i har, det lyser af hygge. Sikke dejligt at blive modtaget med opvarmet drivehus og hygge. Tak for de søde hilsen på min blog.
    Hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Anette.
      Velkommen som fast læser hos mig.
      Tak, ja der er rigtig hyggeligt derude på denne årstid. Jeg er nu igang med at gøre klar til juleværksted.

      Slet
  15. Tillykke med bogen.
    Go` overraskelse din mand gav dig. Griner.
    Ha´ en dejlig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, han hvade glædet sig til jeg fik fri....
      Ha´også en dejlig dag.

      Slet
  16. Ha ha ha hvor er han genial din kære mand. Tillykke med både bogen og også med fliserne ;0) Jeg glæder mig virkelig også til at få fingrene i denne nyudgivelse, jeg håber på at finde den under juletræet.
    God Aften
    Have hilsen
    Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg krydser fingre for, at du får den tunge bog(eller fliser ;o)og den tunge bog)
      Kommer lige i tanke om, at jeg selv engang har givet ham en pose kartofler i julegave. En tegnebog er så lille og kedelig, så hvis man kommer 3 kg kartofler ved, sker der ligesom et eller andet....

      Slet
  17. Kære Fru Skipper.

    Kort og godt: Jeg elsker jeres drivhus:o)Slugte portrættet af jer og jeres dejlige dejlige glashus i en sen nattetime:o)

    De kærligste hilsner

    SvarSlet
  18. Tillykke med bogen. Som du ved, har jeg allerede købt den. Billederne fra dit smukke drive-hus er flotte - også det af dig og din humoristiske mand :o)
    Ja, der er til mange timers fornøjelse i den bog. Dejligt, så går vinterperioden lidt hurtigere :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Christel.
      Tak. Ja, den skal nok blive slidt den store tunge bog! Og vinteren SKAL gå hurtigt!

      Slet
  19. Sikke en dejlig overraskelse.. og sjov. Skønt med sådan en mand :-)
    Jeg har allerede nydt billederne af dit orangeri i bogen, for jeg fik nemlig også et eksemplar med posten fra Dalby. Jeg kan mærke jeg har svært ved at "komme op" igen når jeg sidder med den - jeg bliver simpelthen suget ned. Herligt.
    Mange havehilsner fra Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Susan.
      Jeg skyndte mig også at tjekke dig i bogen, for du havde jo løftet sløret for os på bloggen, om at Claus var forbi. Rigtig dejlige billeder fra jeres skønne have og orangeri. Jeg er ikke engang færdig med bogen endnu. Alle billederne er slugt, men teksten mangler jeg vist halvdelen af. Mon ikke vinteren giver tid til det?
      Håber vi ses i Claus' have til Juni.

      Slet