søndag den 20. november 2011

Jule-værksted

Så er jeg igang. Jeg har længe haft en job-opgave hængende på mine skuldre. Det var svært at få det overstået. Men idag var der deadline og så er byrden borte. Det gav ny energi og huset blev støvsuget inden jeg gik i "Drive-huset".

Jeg og en veninde laver hvert år vores juledekorationer sammen og idag fik jeg fundet alle tingene frem.

Kom også i skoven/grøften efter røde bær.

Mit "nye" plantebord(der bliver bestilt zink-inddækning i denne uge og så vil jeg male det sort) blev placeret midt i rummet.

Mens jeg fandt mit grej frem, kom inspirationen.......

Blød ene med lækker duft. Hele "Drive-huset" duftede af julekrydderi, da min mand havde lagt tørrede nelliker, kanel og anis på toppen af kakkelovnen.

Mens jeg stod og gjorde klar, puslede det udenfor. Det var min datter der gik igang med at vaske vinduer.


Og vupti et lille hjerte.....

Og en lille krans til døren...


En lille lygte, af et syltetøjsglas.

Pynt til døren.

En dejlig dag!

3 kommentarer:

  1. Hvor har du bare været kreativ! Rigtig god ide, med de krydderier på brændeovnen :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for mail... den blev jeg rigtig glad for... Meget inspirerende blog du har, her kommer jeg tilbage til.. har lige lagt mig ind som fast læser... Fin fin dør-pynt!

    Ha´det godt
    Kh
    Loppe

    SvarSlet
  3. Fint og flot!
    Hilsen Lone

    SvarSlet