tirsdag den 29. november 2011

1. søndag i advent.

Fredag d. 25. november fik jeg lavet lidt dekorationer til mig selv og andre....

Ida havde fået juleforklædet på og både hun og Mikkel lavede dekorationer til deres klasser.

Begge børn vimsede rundt, hvilket kan ses på dette foto med lang lukketid(uden blitz)

Og her. Læg mærke til, at jeg faktisk ikke rører mig.....
Dyyyyb koncentration!

Advents-"krans"

Mikkels kreation

Idas kreation

Min kreation på plads

Endnu en dekoration, dog uden lys.
Det var fredagen. Lørdag blev der hygget med gæster.

Søndag var der meldt storm over land, så der var købt ind til bagning

Peberkager findes i alle mulige udgaver....

Pebernødder er mere ens i det.....

Og til sidst blev der tændt lys og der blev julefred!

1 kommentar:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud.
    Det er ikke det program du skal downloade.
    Prøv dette Her:http://photoscape.en.softonic.com/
    Det skulle gerne være grtais.
    Jeg betaler ikke for det.

    Knus Susi

    SvarSlet