søndag den 16. oktober 2011

Morgenmad i "Drive-huset"

Lørdag morgen - morgenmad i "Drive-huset". Min mand havde tændt op kl. 5.30, så ved 8 tiden var der varmt og dejligt.

På en tur til Aalborg fandt vi dette espalier, perfekt til min duft-klematis. Har endnu ikke set/duftet den i blomst - glæder mig!

Bordet vi købte i sidste uge er nu færdig-malet. Jeg synes det er lidt for kleint til 4 mennesker, men det får lov at stå her vinteren over....


Og jeg fik malet de sidste to klapstole færdigt. Det var en god lørdag. Min mand fik olieret alle flader i badeværelset og jeg fik malet loftet første gang.
Søndag fik bordpladerne olie igen og jeg fik malet loft og vægge. Det trængte - efter 10 år!

1 kommentar:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud.
    Rigtig flot espalier i har fundet der.

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet