tirsdag den 4. oktober 2011

"Guld" fra stranden og haven

Se hvad min mor havde lavet til mig, da hun kom til min fødselsdag. Den var endnu smukkere i virkeligheden!

Og se hvad jeg fandt ved stranden forleden.... Ikke de store stykker, men jeg bliver glad ved fundet af hvert lille stykke. Min meditation.

Haven idag

"Hornvioler"



med "Pletter i luften"

En lille ormædt knop på "klematis"

Moskugler der måske bliver pyntet en dag....

"Little Nell" i vinden

"Veronika"

Selvsået

Gammel "Asters"

"Mascarades" sidste hilsen

Smukke "Hortensia"


Krydderurter, med levn fra sommeren i form af vand og luft-temperaturer

"Angelique"


"Sankt Hansurt"

"Warzawskas Nike"

Carstens "Buksbom" - hvorfor ser den ene sådan ud? De har fået samme behandling....


"Verbena"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar