søndag den 21. august 2016

Sommer-søndag

Haven trives og har det godt. Underligt at tænke på, at den var helt ryddet i marts.
Her er det Stjerneskærm


Dahlia/georgine


Mme le Coultre, der er blevet flyttet. Det troede jeg ikke man kunne, men jeg var nødt til det. Af alle de clematis'er jeg har flyttet, er der kun en, der ikke er kommet i år. Men tror og håber den kommer næste år.

Elsker min Violfrøstjerne "Hewitt's double", har faktisk tre nu.


Som noget nyt har jeg floks i min have. Denne hedder "Kathrine".


Æblerne drysser af træet i år og jeg forsøger at samle dem op, så de kan køres væk. Ellers er der fare for at det bliver værre år efter år. Rød ananas.


Jeg forsøger at holde farverne gul orange og rød ude af min have, da der ville blive for meget Tivoli over det, når pladsen er så trang.... Denne har fået lov, da den er mere sartgul/grøn.


Agapandus er bare SÅ lækker!


Og denne " blomst" ville være på alle billeder, hvis jeg ikke rettede kameraet modsat. For han følger mig overalt og det er jeg ganske glad for!


Haven i August.










Ha en god dag
Lotte

13 kommentarer:

  1. Hej Lotte
    Godt at se lidt til din have igen og at se din lille hund, jeg er også glad for mine hunde, dem vil vi ikke undvære.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth.
      Vi nyder virkelig den nye have og hunden. Man bliver afhængig af begge....
      Kh Lotte

      Slet
  2. Hej Lotte.Dejlige billeder fra din have med alt hvad der blomstre lige nu.Her er det alle de smukke dahlia jeg viser fra en tur til Sofienholm ved Bagsværd sø.
    Kan godt lide når du viser store billeder som de to fra drivhuset..........så ser man alle detaljerne meget bedre.
    God søndag til dig og din lille hund Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette.
      Ja, man kan undre sig over sit liv før man opdagede Dahlia...;o)
      Billederne bliver i den størrelse, når jeg lægger dem ind fra kameraet i IPad'en. Jeg gik ind i rediger og kunne kun rette det øverste billede. Jeg kunne slet ikke scrolle ned af siden. Jeg er faktisk godt træt af det Blogger på Apple.
      Kh Lotte

      Slet
  3. Ser fint ut med allt som blommar.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marika.
      Tak, det er skønt med alle de glade farver og former!
      Kh Lotte

      Slet
  4. If you are going out to purchase a massage chair, then connect with reviewssaint.com to choose which is the best massage chair for you.

    SvarSlet
  5. Looking for a platform to the best led light for growing marijuana? If yes check website

    SvarSlet
  6. If you want to know more about pool ladder steps please click on the link

    SvarSlet