onsdag den 15. februar 2012

X-faktor - andre farver


Konkurrencen på Moseplassen har idag grøn, sort, flerfarvet os.v. som tema.
Hvad skal man vælge?
Grønne æbler?

En Clematis Montana Rubens der er færdig med at blomstre?

Et stil-leben i skyggen?

Sankt Hansurt og Hortensia ved riven?

Vinen i "Drive-huset"?

Nej, mit valg faldt på min sorte Stokrose.

Den står i hjørnet ved lågen ud til virkeligheden. Jeg har dog ikke fået sået to år i træk, så jeg havde ikke blomster i 2010. Håber den selvsåede, så jeg har blomster i år!

8 kommentarer:

  1. Denne svarte stokkrosa så jeg første gang hos min tante, og falt totalt for den! Prøvde å få den inn i min hage, men den ville ikke vokse dessverre. Mulig jeg prøver igjen! :-) Lykke til med konkurransen! Jeg legger meg til som følger i bloggen din! :-)

    SvarSlet
  2. Tak for de fine billeder.
    Grønne æbler. Godt valg. Held og lykke.

    SvarSlet
  3. Skønne stemningsfulde billeder fra haven - kan godt forstå det ikke var nemt at vælge ;o)

    SvarSlet
  4. Den sorte stokrose er et godt valg :o)
    Tak for 'rundvisningen' i din have med de andre billeder :o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  5. Ja valget kan godt nok være svært - men den sorte stokrose er da helt fortryllende :0)

    SvarSlet
  6. Sikke en flot Stokrose... ønsker mig ... ønsker mig ;)

    SvarSlet
  7. I love the last plant..."stokroos" we name it..i always love the way he grows and in the end the beautiful flowers, i hope you have good luck this year.

    Blog hilsner,
    ♥Eefie

    SvarSlet
  8. Tak for kommentarer.
    @ Elin velkommen som fast læser.
    @Elin, Line og andre interesserede; Send mig adresse på min e-mail og jeg vil gemme frø og sende....

    SvarSlet