mandag den 19. september 2011

Nu er det ved at blive koldt!

Jeg har lige sat mig i "Drivehuset" for at redigere min blog. Jeg havde tændt op i kakkelovnen én gang, men varmen lod vente på sig. Det viste sig, at den ikke blev tændt ordentligt op....
Fornøjelsen ved at sidde her i "Drivehuset" hænger absolut sammen med, at temperaturen er passende. Jeg har nu fået tændt ordentligt op, men overvejer en strikketrøje.....
Det er planen at få de gamle klapstole malet færdig. Her er jo tørvejr til det. Der er også en kurvfuld svampe, der skal renses. En kælder, der trænger til at blive ryddet op i.
Der er nok at få sin fridag til at gå med....
Nå, nu er kakkelovnen gået ud igen. Må igang med at lede efter noget bedre brænde, for ellers bliver stolene i hvert tilfælde ikke malet idag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar