tirsdag den 12. juli 2011

Opdatering er vist påkrævet......

Nu må jeg opdatere. Da vi kom hjem efter Pinseferie, var hele haven sprunget ud. Jeg skyndte mig rundt i haven, så jeg kunne nå de sølle rester. Efterfølgende ville bloggen ikke udgive indlægget, så nu har jeg tid til at prøve igen......
"Pletterne i luften" i "stilleben"

"Gertrude Jekyll(eller Hyde, jeg kan aldrig huske det...)"

Men bare man kunne gengive duften her...

"Kameleon", "Clematis" og "Lavendel"

Min "Mascerade" var i fuldt flor og solen havde allerede bleget den fine farve

Heldigvis nåede jeg at se min nye, kan ikke huske navnet.

"Akeleje"

"Bonderose". Jeg flyttede den for nogle år siden og den er ikke rigtigt kommet igang endnu. Men vinden tog kronbladene kort efter fotoet blev taget. Man har bare at være hjemme, når ens planter blomstrer, når man bor i Frederikshavn!


Og her har I så det nye projekt.... Der skulle være færdigt til hygge med naboer, Sct.Hans-aften......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar